Alko tuo uudistuneen myymäläkonseptinsa Ratinaan

14 helmikuu, 2018 Alko tuo uudistuneen myymäläkonseptinsa Ratinaan

Alko

 

Ratinaan avautuva Alko tuo myymälän palvelut kovaa vauhtia kehittyvän uuden keskusta-alueen ytimeen. Laaja ja monipuolinen myymälä on kokonaisuudessaan noin 350 neliön kokoinen.

 

Ratinan Alkoon tulee noin 1500 tuotetta, ja koko Alkon saatavilla oleva valikoima, tällä hetkellä reilut 7500 tuotetta, on tilattavissa myymälään verkkokaupan kautta.

 

Alko on hiljattain uudistanut myymäläkonseptiaan, johon kuuluu kolme erilaista myymälätyyppiä.

 

Ratinaan avautuu erikoismyymälä, jossa on laaja ja monipuolinen valikoima. Lisäksi myymälässä on tarjolla rajallisia erikoiseriä ja harvinaisuuksia aktiiviharrastajia varten. Myymälän ilmeessä ja tunnelmassa näkyvät vahvasti vuodenajat ja eri sesongit. Teemaesillepanot puolestaan vinkkaavat ajankohtaiset tuotteet ja trendit.

 

– Haluamme tarjota asiakkaillemme asiantuntevia ja henkilökohtaisia asiakaskokemuksia. Asioinnin tulee olla helppoa. Ratinan persoonallisessa myymäläympäristössä tuodaan brändin ominaisuudet vahvasti esille. Näin kivijalkakauppa säilyy kiinnostavana asiakkaalle, kertoo Alkon aluepäällikkö Kimmo Mäkelä.

 

Ratinan erikoismyymälä täydentää loistavasti Alkon palveluverkostoa Tampereen keskustassa.

 

– Ratinan alue Tampereen keskustan etelälaidalla on muuttanut luonnettaan. Liike- ja tuotantolaitosten tilalle on tullut asuntoja, ja nyt kehittyvät myös kaupalliset palvelut. Ratina on mielenkiintoinen kauppapaikka, sillä kaupungin keskustaan ei ole rakennettu kauppakeskuksia pitkään aikaan. Asiakaskunta koostuu sekä keskustassa asuvista, siellä kävijöistä että Tampereen ympäristökuntien asukkaista, pohtii Mäkelä.

 

www.alko.fi