Kauppakeskus Ratina etsii mainoskasvoja tavallisista tamperelaisista

22 tammikuu, 2018 Kauppakeskus Ratina etsii mainoskasvoja tavallisista tamperelaisista

Sinäkö se olet?

 

Tampereen suurin kauppakeskus ja kohtaamispaikka Ratina etsii mainoskasvoja julkisella haulla, johon voivat ilmoittautua mukaan kaikki halukkaat. Monipuolinen vapaa-ajan ja viihtymisen keskus avaa ovensa huhtikuun puolivälissä.

 

Kauppakeskus Ratinan mainoskasvoiksi haetaan eri-ikäisiä miehiä ja naisia lapsista senioreihin. Valitut henkilöt esiintyvät Ratinan markkinointiviestintämateriaaleissa. Mukaan voi hakea Ratinan nettisivuilla osoitteessa ratina.fi/mainoskasvot, hakuaikaa on tammikuun loppuun saakka. Aikaisempaa esiintymiskokemusta ei vaadita, positiivinen asenne ja heittäytymiskyky riittävät.

 

Haluamme luoda Ratinasta kaikkien meidän pirkanmaalaisten kohtaamispaikan, joka kokoaa ihmiset yhteen ostosten, palvelujen, tapahtumien ja hyvän ruoan ääreen. Ratina tulee jo ainutlaatuisen sijaintinsakin ansiosta olemaan osa uutta tamperelaista kaupunkikulttuuria ja haluamme myös mainoskuvissa nostaa esille paikallisia, aitoja kasvoja”, kertoo Ratinan kauppakeskuspäällikkö Mervi Ahola.

 

Kauppakeskus Ratina on valovoimainen yhdistelmä muotia, herkuttelua, päivittäisostoksia, sisustamista, vapaa-aikaa sekä kauneus- ja terveyspalveluita Tampereen ydinkeskustassa. Ratina kokoaa ihmiset yhteen ensimmäisen kerran avajaispäivänä 19.4, josta tehdään kaikkien pirkanmaalaisten yhteinen juhla.

 

Lisätietoja:

Mervi Ahola

Kauppakeskuspäällikkö

p. 040 653 2575

mervi.ahola@sponda.fi

 

Heidi Pitkämäki

Markkinointipäällikkö

p. 040 768 8377

heidi.pitkamaki@sponda.fi